Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: 16e Wintermeeting voor 2CV Vrienden van 2 t/m 4 februari 2018  (gelezen 3486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Het winterseizoen is weer aangebroken, dus het is tijd voor de Nationale Wintermeeting voor 2CV Vrienden. De lokatie is te mooi, dus we zijn opnieuw te gast bij Staatsbosbeheer: Camping ‘de Veenkuil’, Hopweg 21, 8314PX  in Bant.
Vanaf vrijdag 16:00 is het terrein open en is iedereen weer welkom. Als je op tijd bent kun je helpen piepers jassen. Zaterdag de puzzeltocht en samen een happie eten. ‘s Avonds natuurlijk overdekt kampvuur. Zondagmorgen ook deze keer het all-inclusive English Breakfast en een wandeling door een winters landschap. Gratis koffie en thee zolang de voorraad strekt, fris 0.50 en overige consumpties voor 1 euro, incl broodje worst. Er zijn wc’s en  en een douche aanwezig
Dyane: een wereldwonder

Offline Acahenri

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 140
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Oterleek
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re: 16e Wintermeeting voor 2CV Vrienden van 2 t/m 4 februari 2018
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2017 00:07 »
Brrrr. Voor de die-hards :)
Acadiane '83, met achterbank en omgekeurd naar personenauto. En een HY '67, een Méhari '77 en als 'modern' blik: Een Citroën Berlingo Multispace 2006.

Offline Nico

  • DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: 16e Wintermeeting voor 2CV Vrienden van 2 t/m 4 februari 2018
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2017 14:47 »
Als alles gaat zoals ik mij heb voorgenomen is mijn Aca dan aan het herstellen van een ingrijpende operatie. Haar versnellingsbak wordt gereviseerd. Er wordt dan direct de kans te baat genomen om enkele aanverwante accessoires te vervangen. Ik zal er dus met mijn Aca niet bij zijn. Ik wens echter de mannen vrouwen die zich aan dit barre spektakel overgeven, een fantastisch weekend toe met warme voeten!