Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Hoedenplank en Bankhoezen  (gelezen 6227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Victor

  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 197
Hoedenplank en Bankhoezen
« Gepost op: 11-04-2011 07:28 »
Even een vraag. Ik zie dat de afdekplaat tussen de bovenkant van de achterbank en de achterklep bruin gestreepte stof heeft.



Is dat origineel? Meestal zijn die afdekplaten beplakt met zwart vilt. Of is het zo dat de auto origineel deze stof op de banken had en dat de plaat met dezelfde stof bekleed geleverd werd? Of is die gestreepte afdekplaat het resultaat wan wat geknutsel?

Even een afgeleide vraag. Weet iemand waar achterbankhoezen met die zelfde bruin gestreepte stof nog nieuw te koop zijn? Ik heb overal op het Internet gezocht maar het niet kunnen vinden.
« Laatst bewerkt op: 13-04-2011 18:41 door Jeroen »

Offline Michiel van G.

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 178
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Zeist
  • 6. Provincie: Utrecht
Re:19-86-RU: Fotolog 24/01/11: UPDATE!
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2011 09:29 »
Die hoedenplank is een plaat MDF met daarom de zitting van een oude achterbank. Geenszins origineel. Later heb ik er ook nog speakers in gezet.

Origineel is het inderdaad bekleed met zwart vilt, maar bij mijn hoedenplank zit er zwart skai op. De bekleding is nog te verkrijgen, en ik meen bij mehariche en ook bij ami-2cv.com

groet,
Michiel

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 993
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Re:19-86-RU: Fotolog 24/01/11: UPDATE!
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2011 17:31 »
Officieel mogen er geen bedrijfsnamen op het forum genoemd worden, dus ik stuur een individuele mailbericht over de verkrijgbaarheid. Ik mag wel een waarschuwing geven: let bij bestellen op dat je kijkt naar je voorstoelen: beide hoeken afgerond of aan één zijde afgerond. En als je een commercial hebt met neeklapbare achterbank, dan past de hoes niet. Ik heb de mijne laten vermaken bij een hele goede bekleder. Op de foto's zie je een impressie. De hoofdsteunen voor de veigheid: 2e hands via Marktplaats en bekleed met de oude achterbankbekleding!
Dyane: een wereldwonder

Offline Michiel van G.

  • DVN leden
  • Full Member
  • *
  • Berichten: 178
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Zeist
  • 6. Provincie: Utrecht
Re:19-86-RU: Fotolog 24/01/11: UPDATE!
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2011 17:47 »
ah, ik was niet op de hoogte over het noemen van bedrijfsnamen.