Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Huis te koop van Fokke Wanrooy  (gelezen 6093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Quinten

  • DVN bestuur
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 989
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Dyane
  • 5. Woonplaats: Amsterdam
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Huis te koop van Fokke Wanrooy
« Gepost op: 02-11-2012 22:39 »
Sommigen van jullie weten dat Fokke Wanrooy in juni overleden is, 43 jaar oud. Hij was lid van de Dyanevereniging en verschillende andere Citroënclubs. Via en met ons heeft hij in de loop van 20 jaar zijn hobby uitgebouwd en zijn kennis aangescherpt. Hij las en stond in onze magazines, bezocht beurzen, stond regelmatig op onze stand bij Citromobile en repareerde, communiceerde, ruilde, kocht en verkocht binnen onze netwerken.

Nu staat zijn huis te koop. Het is een starterswoning met een geweldige eenmansgarage erbij. Er is een brug en een oliedichte vloer, en goeie toegang naar het woonerf erachter. Fokke had er zo'n 5 auto's staan en een grote hoeveelheid onderdelen. De familie zoekt voor dit huis plus garage een koper.

Kijk op funda via onderstaande link:

https://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-48517954-laarstraat-4/fotos/#groot&foto-11

Misschien weten jullie wel iemand die geïnteresseerd zou zijn. Het is dat ik in Amsterdam vast zit, anders zou ik er zo gaan wonen met zo'n prachtige garage. Zou ik eindelijk kunnen leren sleutelen...
Dyane: een wereldwonder