Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Magazijn ook als je niets nodig hebt? (uit het oude forum)  (gelezen 5395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jeroen

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 640
    • Schermertreffen
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Beide
  • 6. Provincie: Noord-Holland
Fred  13-08-09 21:16
--------------------------------------------------------------------------------
Begrijp ik het goed dat de openstelling van het magazijn ook gezien moet worden als een ontmoetingsplaats voor de DVN leden? Zo ja dan kom ik binnenkort een keertje langs. (Dan moet ik wel die zaterdag kunnen want als coach van een meisjes softbalteam heb ik de zaterdagen nogal eens wat te doen. Of zijn hier andere dagen voor?

Marcel 15-08-09 08:29
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Fred,
Ten eerste; welkom op dit forum! (ref je andere topic).
Het magazijn is iedere 2e zaterdag van de maand geopend, MET UITZONDERING VAN de maand AUGUSTUS !!! En ja, je bent uiteraard van harte welkom ook als je niets nodig hebt. Gezellig kletsen, bakje koffie, koekje erbij, beetje "banden trappen", eventueel kleine werkzaamheden aan je Dyane doen, of bij een ander meehelpen, of in het magazijn een handje toesteken, het kan allemaal. Het magazijn team heet een ieder van harte welkom! 

 
fred 15-08-09 17:03
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Marcel,
Dat is mooi! Zul je altijd zien dat ik de komende 2 maanden niet kan.... maar in November moet het lukken!
Fred

 
Marcel 16-08-09 09:53
--------------------------------------------------------------------------------
Tot in November dan! 

 
Dyane 6 1968 - AC 626 bleu cristal (12v)
Dyane 4 1969 - AC 626 bleu cristal (6v)
Dyane 6 1981 - AC 442 rouge de castille (12v)
Acadiane 1983 - AC 077 jaune citroën (12v)