Dyane Vereniging Nederland

       
Forum Dyane Vereniging Nederland

Auteur Topic: Magazijndag op iedere tweede zaterdag van de maand  (gelezen 129534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nico

  • DVN leden
  • Jr. Member
  • *
  • Berichten: 71
  • Dyane, plaisir toujours
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Zevenaar
  • 6. Provincie: Gelderland
Re: Magazijndag op iedere tweede zaterdag van de maand
« Reactie #195 Gepost op: 21-12-2018 13:02 »
Ik ben wat laat door doordat de laatste dagen van het jaar nogal hectische zijn. Ik zal, net als Toon, zeker op 8 januari weer van de partij zijn. Zonder Aca, want die zal dan nog niet geheel en al geassembleerd zijn. Iedereen bijzonder prettige feestdagen en een geweldige jaarwisseling toegewenst!

Offline Marcel

  • DVN leden
  • Hero Member
  • *
  • Berichten: 926
  • Lange Aca rijder die geen zonneklep nodig heeft
  • 1. Betalend lid DVN?: Ja
  • 3. Dyane of Acadiane?: Acadiane
  • 5. Woonplaats: Roosendaal
  • 6. Provincie: NoordBrabant
Re: Magazijndag op iedere tweede zaterdag van de maand
« Reactie #196 Gepost op: 15-01-2019 10:17 »
Bij deze wil ik iedereen, die niet op de afgelopen magazijndag aanwezig was, graag het allerbeste wensen, met veel veilige en leuke Aca & Dyane kilometers toegewenst voor 2019.

Een kleine collage & sfeer impressie van zaterdag, met echt overheerlijke oliebollen en appel beignets (Dyane bollen en Aca flappen? Hoe was het ook al weer?)

Met speciale dank aan Wim, die extra vroeg aanwezig was voor het bakken van de oliebollen, en Quinten uiteraard, die daarna erbij kwam.
Ik vindt het erg leuk om te zien, dat onze verenigingsleden nog meer talenten in zich hebben, en er melden zich ook meer mensen hiervoor aan. Tof.










Tot de volgende!
« Laatst bewerkt op: 15-01-2019 10:25 door Marcel »